Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

Kwartalnik „Homo Dei”

Najnowszy numer kwartalnika

alt

e-booki

alt
  bezkartek.pl
alt
e-Clicto

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Statystyka

  • Ilość produktów: 262
  • Ilość kategorii: 25
  • Ilość promocji: 39
  • Ilość nowości: 13
  • Aktualnie klientów na stronie: 5
  • Sklep odwiedziło: 355403 klientów

Chmura tagów

Strona główna1 » O Wydawnictwie

O Wydawnictwie


altWydawnictwo „Homo Dei” istnieje od 31 marca 1993 r. Jest ono własnością osoby prawnej - Prowincji Polskiej Zgromadzenia Redemptorystów, ale jako podmiot gospodarczy działa autonomicznie. Specjalizuje się w szeroko rozumianej literaturze religijnej, kierując ją do szerokiego grona odbiorców ze szczególnym uwzględnieniem duchowieństwa.
 


Dyrektor wydawnictwa: o. Piotr Koźlak CSsR
   
Zastępcy dyrektora: o. Marek Kotyński CSsR
o. Janusz Serafin CSsR
   
Skład wydawnictwa: Paulina Sroka (dział handlowy)
Paulina Lenar (redakcja)
Magdalena Dobosz (marketing, korekta)
Tomasz Sekunda (marketing, sekretarz kwartalnika)
   
Rada wydawnicza: o. Mirosław Chmielewski CSsR
o. Paweł Drobot CSsR
o. Kazimierz Fryzeł CSsR
o. Marek Saj CSsR
o. Marek Urban CSsR
   
Kontakt: ul. Zamoyskiego 56
30-523 Kraków
tel.: (12) 656 29 88; tel.
kom.: 600 934 140 (w godzinach pracy)
e-mail:
              dystrybucja@homodei.pl (zamówienia)
              wydawnictwo@homodei.pl
 
   
Konto bankowe: Bank PEKAO S.A. I.o/Kraków nr konta:
30 1240 1431 1111 0000 1045 1812
   

ETYKA WYDAWNICZA

Wydawnictwo Homo Dei stosuje standardy dotyczące publikacji, kierując się zasadami etyki wydawniczej Komitetu do spraw Etyki Publikacyjnej COPE (Committee on Publication Ethics, https://publicationethics.org/).
Publikacje zgłoszone do wydawnictwa są weryfikowane i oceniane zgodnie z tymi zasadami.

Jako wydawca:
  • przestrzegamy obowiązujących standardów wydawniczych i zasad etyki wydawniczej;
  • dbamy o interesy naszych autorów oraz współpracowników;
  • oceniamy proponowane nam teksty, opierając się na recenzjach, które przygotowują specjaliści z danej dziedziny nauki;
  • decydujemy o publikacji dostarczonych materiałów, chcąc zagwarantować naszym czytelnikom wartościowe i oryginalne opracowania danego tematu, oparte na rzetelnej wiedzy i doświadczeniu;
  • redaktorzy wydawnictwa współpracują z autorami w celu osiągnięcia najlepszych efektów zarówno pod względem merytorycznym, jak i formalnym;
  • w wypadkach niezgodnych z etyką wydawniczą (np. plagiat, błędy merytoryczne lub metodologiczne) wstrzymujemy prace nad publikacją do momentu naprawienia niedociągnięć albo rezygnujemy z publikacji;
  • od recenzentów oczekujemy rzetelnego, obiektywnego i opartego na najlepszej wiedzy podejścia do recenzowanej publikacji oraz terminowego dostarczenia recenzji.
 

Zasady przyjmowania do druku i recenzowania publikacji naukowych

1. Tekstem nadesłanym do wydawnictwa zajmuje się w pierwszej kolejności redakcja, oceniając propozycję pod kątem jej wartości i poprawności merytorycznej. Redakcja decyduje o przyjęciu lub odrzuceniu tekstu. W szczególnych przypadkach głos zabiera Rada Wydawnicza.
2. Następnie tekst zostaje przesłany do recenzji. Jako recenzent zostaje wybrana osoba mająca odpowiednie kwalifikacje do ocenienia merytorycznej i formalnej strony nadesłanego tekstu.
3. Pozytywna recenzja rozpoczyna cykl produkcyjny, czyli redakcję i korekty tekstu, przygotowanie do druku oraz finalnie druk publikacji. Recenzja, w której recenzent wskazuje na braki przesłanego tekstu, staje się podstawą do zwrócenia publikacji autorowi w celu naprawienia lub uzupełnienia zauważonych braków. Recenzja negatywna powoduje odrzucenie tekstu.
4. Tekst przyjęty do druku trafia do zespołu redakcyjnego, który w porozumieniu z autorem przygotowuje go do opracowania technicznego pod kątem druku. Autor ma wgląd w ten proces na każdym etapie i może zgłaszać swoje sugestie odnośnie do układu graficznego książki. Ostateczna wersja publikacji po zaakceptowaniu przez autora i redakcję zostaje skierowana do drukarni.

Sposób opracowywania recenzji
1. Recenzent dostarcza recenzję zaproponowanego wydawnictwu tekstu w formie pisemnej.
2. Recenzent ma za zadanie ocenę merytoryczną i formalną przedstawionego tekstu.
3. Recenzja winna się cechować obiektywizmem, rzetelnością i zawierać konstruktywne sugestie względem ocenianej pracy.
4. Obowiązkiem recenzenta jest zachowanie tajemnicy odnośnie do recenzowanej publikacji osobom trzecim.

 


Imię i nazwisko:

Numer telefonu:

Adres e-mail:

Treść wiadomości:

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl